امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ایران قلب خاورمیانه است و دشمن تلاش دارد این کشور را به عنوان یک گاو شیرده در اختیار داشته باشند، گفت: دشمن در فتنه اخیر ماهیت خود را روشن کرد که قصد نابودی تمامیت ارضی ایران را دارد.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 08 October 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه جهرم گفت: رهبری انقلاب (مدظله العالی) بارها این هشدار را دادند که دشمن برای اغتشاشات خیابانی برنامه ها دارد اما برخی بی اعتنایی کردند.

 

امام جمعه جهرم افزود: اگر آرامش و آسایش می خواهیم به سراغ قرآن برویم چرا که قرآن کریم هدایت گر و نجات بخش بشریت است.

 

وی با گرامی داشت هفته «وحدت» نیز گفت: به فرموده پیامبر (ص) وحدت رحمت است و تفرقه بین یک مجموعه عذاب خداوند است.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین با گرامی داشت هفته «فراجا» عنوان کرد: قبول داریم که بد مطلق در جهان وجود ندارد و فتنه ها نیز جنبه های مثبتی در آن می توان پیدا کرد؛ در روزگار ما نیز همواره شخصیت هایی بوده اند که تهدیدها را تبدیل به فرصت می کردند و فتنه اخیر نیز فرصتی بود که قدر نیروی انتظامی را بدانیم.

 

وی با اشاره به اینکه 32 نهاد و سازمان در قانون حجاب و عفاف موظف به فعالیت شدند که هیچ کدام از ارگان ها مسئولیت خود را برای سازماندهی این قانون انجام ندادند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای اجرای این قانون به عنوان تنها نهادی که وظیفه بر عهده داشت به میدان آمد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در کشورهای دنیا ماموریت پلیس متفاوت از کشور ما است، اظهار کرد: در هیچ جای دنیا پلیس بدون اسلحه به میدان نمی رود.

 

وی با اشاره به اینکه طبق آمار مجلس سنا آمریکا تعداد چهار هزار و 234 نفر بعد از دستگیر شدن توسط پلیس این کشور کشته شده اند، تصریح کرد: این در حالی اتفاق می افتد که هیچ عکس العملی در رسانه ها دیده نمی شود.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه خواص و سلبریتی ها در واقعه اخیر بی بصیرتی کردند، اظهار کرد: باید قدردان نیروهای انتظامی بود تا نظم و امنیت در شهر به خوبی تامین شود.

 

وی با اشاره به اینکه آشوب به وجود آمده در کشور دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر نبود، عنوان کرد: طبق گفته های آشوب گران کشته سازی در برنامه آنها بود و در یک کلام دشمن در صدد نابود کردن ایران عزتمند، مستقل و پیشرفته است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ایران قلب خاورمیانه است و دشمن تلاش دارد این کشور را به عنوان یک گاو شیرده در اختیار داشته باشند، گفت: دشمن در فتنه اخیر ماهیت خود را روشن کرد که قصد نابودی تمامیت ارضی ایران را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار